یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 5 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۰:۰۹:۵۵

علی اکبر صفایی:
شرکت ملی نفتکش ایران تحریم نیست

باشگاه خبری فراساحل: مدیرعامل پیشین شرکت ملی نفتکش ایران در روز خداحافظی‌اش با بیان این که تحریمی علیه شرکت ملی نفتکش ایران وجود ندارد، گفت: در موضوع گم شدن کشتی‌های نفتکش سکوت کردیم تا منافع این شرکت تهدید نشود. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از شانا، علی اکبر صفایی یکشنبه، ٢٥ مهرماه در مراسم معارفه سیروس کیان ارثی به‎عنوان مدیرعامل جدید شرکت ملی نفتکش ایران و تودیع خود اظهار کرد: موفقیت‌های شرکت ملی نفتکش مرهون تلاش هیئت مدیره، مدیران و کارکنان تلاشگر این شرکت است. وی افزود: شرکت ملی نفتکش ایران در سال‌های ٢٠٠٩ تا ٢٠١٢ با زیان انباشته‌ای روبرو بود که با اقدام‎هایی این زیان در سال‎های بعد به سود بدل شد. مدیرعامل پیشین شرکت ملی نفتکش ایران به دیگر اقدام‎ها در این شرکت اشاره کرد و گفت: یکی از مواردی که مربوط به گذشته بود اما پیگیری آن در این دوره اجرایی شد موضوع «نفتکش‎های» گم شده بود که این نفتکش‎ها با کمک هیئت مدیره و دستگاه‎های قضایی و زیر نظر دستگاه‌های نظارتی به ناوگان شرکت بازگشت.

تصمیم‎های گذشته در زمان خودش بررسی شود
صفایی با بیان این که این موضوع به شکل مطرح شده در برخی رسانه‎ها نبود، ادامه داد: در این ارتباط با درایت هیئت مدیره برای حفظ منافع و اموال شرکت که همواره در خارج از مرزها در معرض تهدید است، سکوت اختیار شد. وی با اشاره به این که با اقدام‎های دستگاه قضایی موضوع پس‎گرفتن بقیه مطالبات شرکت به مرحله و نتایج مطلوبی رسیده است، گفت: همه تهمت‌ها و افتراهای زده شده را در این باره به خدا واگذار می‎کنم. صفایی با بیان این که این موضوع هیچ ارتباطی به کارکنان صدیق شرکت ملی نفتکش ایران ندارد و مربوط به دوره گذشته است، گفت: تصمیم‎های گذشته در زمان خودش قابل ارزیابی است. وی با اشاره به پیاده سازی مدیریت مشارکتی و هدفمند در شرکت ملی نفتکش ایران گفت: در ساختار شرکت اصلاحاتی شده است و شرکت‌های جدید به منظور تکمیل زنجیره حمل و نقل ایجاد شد که هم در دوران تحریم و هم در پساتحریم ارزش آفرین و مدیر پرور بوده است.

بدون وقفه نفت را حمل کردیم
مدیرعامل پیشین شرکت ملی نفتکش ایران در ادامه با بیان این که فعالیت‎های مختلفی برای اجرای سیاست‎های اقتصاد مقاومتی در این شرکت انجام شد، گفت: به جرات می توان از شرکت ملی نفتکش ایران به عنوان یکی از مصادیق اقتصاد مقاومتی نام برد. وی افزود: این شرکت افزون بر حفظ ناوگان در دوان تحریم، توانست به بزرگترین ناوگان کشتیرانی نفتی جهان بدل شود و کار حمل نفت صادراتی کشور را بدون هیچ دغدغه و نگرانی و بدون لحظه‌ای توقف انجام دهد و نیاز داخل را تامین کند. براساس این گزارش، صفایی درباره اخبار منتشر شده درباره تحریم شرکت ملی نفتکش ایران نیز افزود: تحریمی علیه شرکت ملی نفتکش ایران وجود ندارد و ناوگان این شرکت در بازارهای بین‌المللی حضور دارد.



  کد خبر : 2562
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :